FamilieKlaassen.reismee.nl

Naar de film, vissen en lekker luieren

We zijn donderdagavond na een maaltijd in een echte Amerikaanse sportsbar, naar de film Ice Age geweest. Nou ik kan je wel zeggen dat ik nog nooit zo luxe in de bioscoop heb gezeten (of gelegen eigenlijk). We hadden geen geld voor popcorn, mijn creditcard werkte niet en we hadden net onze laatste dollars aan het eten uitgegeven, maar bij het zien van de stoelen was dat meteen vergeten. Het waren niet eens stoelen maar meer fauteuils. Wij hebben een hele fotoshoot gehouden onder toeziend oog van de overige 10 bezoeker zie aanzienlijk minder onder de indruk waren. Languit en met de beentjes omhoog hebben we genoten van een hele leuke film....zonder popcorn en liters frisdrank. DIt zou ik iedere avond wel willen...
Vrijdagmiddag zijn Bas en Stijn gaan vissen op zee. Ze vertrokken om 13 uur en gingen met 18 andere vissers een uur uit de kust hun geluk beproeven. Ze hebben meer dan 20 vissen gevangen waaronder tandbaars en brasem. Sophie en ik zijn naar een mega grote shoppingmall geweest en hebben heerlijk geshopt. Om 18 uur hebben we de mannen weer opgehaald en zijn we even gaan zwemmen om de walm van vis die om hun heen hing te verwijderen. Dit lukte niet echt want er moest toch nog heel wat zeep aan te pas komen voordat ze weer lekker fris roken. Gelukkig hebben we hier ook een wasmachine want echt alles wat ze aan hebben gehad stonk een uur in de wind.
Vandaag hebben we lekker op het strand gelegen, schelpen gezocht en gezwommen. Morgenvroeg gaan we om 7:30 uur het strand op om nog meer schelpen te gaan zoeken in de hoop dat we van die grote vinden waar je de zee in kan horen. Welterusten allemaal.

Ma en Pa.

Wat een gezellige dag ,voor ieder wat wils de mannen vissen super,en de dames shoppen heerlijk.
En zo naar de film zou ik ook wel willen maar bij mij zou het dan schaapjes tellen worden.xxxx

Lia en ben

Goede vangst gehad met het vissen, heb je ze ook opgegeten of zijn ze weer terug in zee gegooid. En juliie lekker shoppen, heerlijk koel natuurlijk en inkopen doen om de koffers weer vol terug te nemen.
Nog veel plezier verder en liefs van ons