FamilieKlaassen.reismee.nl

Op naar New York City

We waren vandaag wederom lekker vroeg wakker. Na een lekker ontbijtje pakken we de koffers in en stappen in de auto. Op naar New York City. We moeten onderweg stoppen voor wat boodschappen en een SD-kaart (geheugenkaart voor de videocamera). Onze keuze is dit keer gevallen op Wallmarkt, want ook daar moet je gewoon geweest zijn. Helaas kun je niet "even snel" naar de Wallmarkt maar een uur later en met te veel boodschappen gaan we dan toch aan onze roadtrip beginnen. Tot aan New York is het niet druk en kunnen we lekker doorrijden. We houden ons netjes aan de snelheid en worden te pas en te onpas ingehaald door gigantische MAC trucks. We zijn rond16:00 uurin New York en het is erg druk. We rijden New York in met uitzicht op de Brooklyn bridge en het valt ons op dat het een hele groene stad is met veel bomen en planten. We komen bij ons hotel aan, checken in en brengen de koffers naar de kamer. En nu.....? We besluiten om via Broadway naar Central Park te lopen en via het park terug naar het hotel. Bij South Central Park besluiten we om nog een stukje door te lopen zodat we wat kunnen gaan eten. We stoppen bij Applebee's voor een hapje te eten en lopen door naar Times Square op Broadway en42nd street. Dit is echt prachtig. Wat een activiteit, wat een licht spectakel en wat is hier veel te zien. Je weet gewoon niet waar je moet kijken. We gaan op een trapje zitten en genieten van de omgeving. Echt prachtig. Inmiddels is het al21:00 uuren lopen we weer terug naar ons hotel op Broadway en77th street. We gaan even lekker relaxen en uitzoeken wat we morgen gaan doen.

Welterusten allemaal en tot morgen.

Lia en ben

Wat heerlijk om zo door New York te lopen er is vast heel veel veranded. Echt een stad die leeft. Geniet er maar lekker van allemaal.

Ma en Pa.

Geniet van die prachtige stad.xx