FamilieKlaassen.reismee.nl

Zon, zee en strand

We zijn goed aangekomen in Tampa, hebben onze auto opgehaald (dezelfde Jeep maar dan in het wit) en zijn doorgereden naar ons appartement in Treasure Island. We hebben uitzicht op zee, 2 slaapkamers en een keuken zodat we zelf wat te eten kunnen maken....gaan we niet doen natuurlijk maar het kan wel. We hebben wat boodschappen gedaan en gaan lekker naar het zwembad. Een voordeel van een appartement is dat je zelf een ontbijtje kan maken....er gaat toch niets boven een lekkere boterham met kaas. We eten s'avonds thuis kip, sla en een broodje. Gisteren zijn we in de ochtend naar het strand gegaan omdat het erg warm is. Het zeewater is ongeveer 31 graden dus om af te koelen hoef ik er niet in. Gelukkig maar want het is Stingray season en daar wordt ik een beetje nerveus van. Een Stingray is een Pijlstaartrog die onder het zand zit en kan steken wanneer je erop gaat staan. Je kunt gewoon in het water maar je moet met je voeten schuifelen (stingray shuffel). Ik hou er al niet van als ik niet weet wat er allemaal onder mij heen en weer zwemt maar hier hou ik dus helemaal niet van. Dus met een grote aanloop op het luchtbed duiken en hopen dat ik er niet naast spring.....ziet er niet fraai uit maar een goede manier om toch van het water te genieten.
Gisterenavond zijn we gaan winkelen. Het moest er toch een keer van komen want dat is één van de redenen dat Sophie mee is gegaan.
Vanochtend zijn we weer lekker naar het strand gegaan. Stijn is aan het snorkelen voor schelpen en inmiddels durf ik al een beetje door het water te schuifelen.....maar niet voor lange duur.....op het strand is een baby haai aangespoeld.....daar hoort vast ook een moeder bij.....
Vanaf het strand zien we dolfijnen langs zwemmen en er vliegen hier de hele dag pelikanen die aan het duiken zijn voor vis. Prachtig om te zien.

Reacties

Reacties

Ine

klinkt allemaal heerlijk!
Ik wil wel eens een filmpje zien van jouw luchtbedduik!!

Lia en ben

Dus nu lekker uitrusten in de laatste week van de vakantie en lekker genieten van zand, zee en zon. Veel plezier en liefs voor jullie allrn.

Ma en pa.

Lief die baby haai moet hij niet terug geduwd worden in zee!!.
Geniet van het laatste weekje vakantie en alles mag maar er moet niets dat is toch ook heerlijk genieten.
Voor allemaal een dikke knuffel.xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!